Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik

Driftsinformation

Her kan du holde dig opdateret om vores driftsstatus.

Kære Kunde

Desværre har vi haft problemer med betaling for nogle af vores kunder. Hvis du har modtaget en e-mail om, at betalingen ikke kunne gennemføres, er det vigtigt, at du opdaterer dit betalingskort.

Log ind på din e-mail-konto, klik på "Konto" og derefter "Vis abonnement". Her vil du kunne se, om dit abonnement er blevet fornyet eller ej.

Hvis dit abonnement stadig ikke er blevet fornyet, skal du klikke på "Opdater betalingskort" og indtaste dit kort igen.

Bemærk, at du fra 1. januar 2021 skal have aktiveret NemID eller SMS-bekræftelse på dit kort (3D secure) for at kunne foretage betalinger online. Hvis du har spørgsmål om dette, skal du kontakte din kortudsteder (bank). Du kan også læse mere omkring sikkerheds godkendelse i forhold til betalingskort og de gældende EU regler her: https://www.nets.eu/3ds.

Vi beklager oprigtigt den ulejlighed, dette måtte medføre!

Hilsen

Jubii Support
14 januar, 2021